sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Tilattu!



Tilasin Niilo Ilosta viimeinkin tämän Mini Rodinin karhupaidan! :) Olen sitä himoinnut siitä asti, kun näin ensimmäisen kerran kuvan siitä Lastenvaateralli-blogissa... En ole raaskinut tilata, mutta Niilo Ilon toimituskuluttomuuden (vain tämän vkolopun) ja makean yllätyksen vuoksi pistin tilaukseen -tilausta vauhditti myös huomio siitä, että paidasta on vain meidän koko enää jäljellä!! Mikä tuuri, olihan se pelastettava ettei joku muu nappaa! :D

Niilo Ilossa on aina ilo asioida, niin netissä kuin paikan päälläkin!! :) Voitin jokin aika sitten myös Vauhtivekarat ja äidin vaatebuumi-blogin arvonnan, jospa saisin voitostakin blogattua vihdosta viimein joku päivä :)


Mini Rodini on kyllä meidän lemppari, ehdottomasti!!
(Tekisipä mieleni tilata paaaaaaaaaallljoooon muutakin!)

2 kommenttia:

  1. Hih, juurikin kuin mun näppikseltäni! :D Meillekin vihdoin tulee tuo ihanuus ja kuin tilauksesta Niilo Ilon tarjouksen aikaan :)

    VastaaPoista
  2. Katja :D Mä olen ihan koukussa noihin Rodineihin... Meille ehdottomasti "tarvittaisiin" vaikka mitä ;) Riikinkukkomekko on myös must-have, mutta sitä ei Niilo Ilossa ollut.
    Tummansinistä talvihaalaria himoitsin myös, mutta nyt olen vähän kahden vaiheilla kun se uudemmissa kuvissa näyttääkin haaleammalta eikä ihan kiiltävän tummalta :/

    VastaaPoista